A swedes blog. Contains pics from my trips and my girls fights

torsdag, november 02, 2006

Halloween

Vi va på halloween fest i lördags hos pete, en norrman jag känner sen jag va här sist. Det va även samma norrman som fotade i veckan på min fotosession. Det va sinnessjukt kul. Alla går in för det som in i helvete hör ju. En som gick som motorsågsmassakernmannen hadde tom med sig en fullt fungernade motorsåg. Jag och madde klarade dock att vara hemma innan midnatt vilket jag tycker e ganksa starkt jobbat ha ha

Madde utklädd till en sexycowgirl
Och några frääächa killar

1 kommentar:

Anonym sa...

frääscht.. Hände en grej med geffen idag när jag körde till jobbet, hehe, startade den, gick ut och skrapade rutor.. och noterar att det rinner en satans massa brunt vatten från bilen, undrar om kylaren frusit sönder.. antar att eftersom den har läckt så har du aldrig fyllt på glykol va? finns risk att skiten frysit sönder när den stått på parkeringen.....