A swedes blog. Contains pics from my trips and my girls fights

fredag, oktober 27, 2006

Sydney

Ja vad har hant denna veckan da. HAr varit daligt med surf faktiskt, e ganska litet for tillfallet men det kanske beror pa att det e hogtryck. I onsdags va jag "modell" pa en fotosession inne i city. Va en gammal van till mig som va gjorde ett skolprojekt. Ska lagga upp en bild eller 2 men dom e inte fardiga annu. I kvall e det ett stort gang som ska hja haloweenfest, ska bli kul. Det e alltid roligt att fa kla ut sig lite. Inte for att jag har lagt ner sa mycket energi pa det men det e ju kul att c pa alla andra. Va pa en liten barbeque i gar kvall, jag madde jonis o hanna va over hos 2 ozziekillar vi kanner. Blake o dan. Dan har varit kock i 13 ar sa maten va jattegod. Ja det e nog ungefar vad jag har haft for mig denna veckan. hej hopp

Inga kommentarer: